În luna septembrie ne actualizăm sistemele informatice!

În perioada 19 – 23 septembrie, lucrăm la actualizarea sistemelor noastre informatice, ca parte a procesului de migrare a acestora la Grupul PPC.

În luna septembrie ne actualizăm sistemele informatice

Ce este diferit în privința serviciilor și funcționalităților în perioada actualizării sistemelor informatice?

  • Vei putea transmite indexul aferent consumului lunii septembrie începând cu data de 24 septembrie, ora 09:00, până pe 30 septembrie, ora 19:00.
  • Plățile se vor putea efectua prin intermediul partenerilor bancari, prin direct debit sau transfer bancar, respectiv prin intermediul automatelor de plată de tip self- pay, în cazul celor care preferă plata numerar, dar vor putea fi înregistrate începând cu 24 septembrie.
  • www.ppcenergy.ro va putea fi accesat, dar serviciile noastre digitale și aplicația myPPC vor fi indisponibile între 19 și 23 septembrie.
  • Magazinele PPC și call center-ul vor funcționa conform orarului obișnuit, însă informațiile care pot fi oferite vor fi generale, din cauza indisponibilității platformelor pentru gestionarea relațiilor cu clienții.

Pot să transmit indexul?

Este important să știi că, doar luna aceasta, perioada de transmitere a indexului autocitit va fi în intervalul 24 septembrie, ora 09:00, până pe 30 septembrie, ora 19:00, deoarece ne actualizăm sistemele informatice, ca parte a procesului de migrare a acestora la Grupul PPC.

Pot să închei un contract nou de furnizare de electricitate/gaze naturale?

În perioada în care ne actualizăm sistemelor informatice, cuprinsă între 19 și 23 septembrie, vei putea încheia un contract doar într-unul dintre magazinele noastre sau prin intermediul agenților din teren. Serviciul de contractare online va fi indisponibil în acest interval.

Pot să plătesc factura de energie electrică/ gaze naturale?

Da, poți plăti factura PPC pe toată perioada cât vom lucra la actualizarea sistemelor noastre informatice. Modalitățile pe care le poți utiliza pentru plata facturii în această perioadă sunt: direct debit, internet/ mobile banking, ATM, numerar și transfer bancar. Nu se vor putea face plăți prin intermediul aplicației myPPC.

Dacă plătesc factura în timpul nefuncționării sistemelor informatice, plata va fi înregistrată?

Dacă plătești factura în aceste zile, vom înregistra plata, însă informațiile referitoare la sold vor fi actualizate după ce serviciile noastre digitale vor fi din nou active. Este important să știi că termenul de plată al facturii rămâne același, chiar dacă noi vom procesa ulterior datele soldului.

Dacă am primit factura mai târziu decât de obicei, ca urmare a actualizării sistemelor informatice, care va fi scadența de plată?

Termenele pentru plata facturii rămân cele menționate în contractul tău de energie electrică/ gaze naturale și sunt corelate cu data emiterii facturii, oricare ar fi aceasta.

Cum aflu ce sumă am de plată pentru energia consumată?

Dacă vrei să afli ce sumă ai de plată, cel mai simplu este să te uiți pe factura de energie. Soldul va fi actualizat după 24 septembrie, iar după această dată în contul myPPC vei vedea soldul la zi.