Informații despre fuziune companii

Află tot ce trebuie să știi despre disponibilitatea serviciilor digitale în perioada de fuziune a celor două companii.

Informații despre fuziune companii

Dacă am ales PPC Energie Muntenia ca instalator prin programul AFM, ce se întâmplă cu contractul meu după fuziunea cu PPC Energie?

În urma fuziunii, programul de instalare de panouri fotovoltaice prin AFM va fi gestionat de către PPC Energie S.A., fără alte modificări.

Ce se va întâmpla cu contractele mele existente cu PPC Energie Muntenia? Trebuie să închei un nou contract?

În urma fuziunii, contractul de furnizare și facturile clienților companiei PPC Energie Muntenia SA vor fi gestionate de către PPC Energie S.A., fără alte modificări. Toate drepturile și obligațiile din contractul actual rămân aceleași.

Cum va afecta această fuziune serviciile pe care le primesc de la PPC?

Fuziunea celor două companii, PPC Energie și PPC Energie Muntenia, nu va afecta în niciun fel serviciile pe care clienții le primesc. Aceștia vor continua să beneficieze de produsele și serviciile cu care s-au obișnuit, conform condițiilor contractuale sau prevederilor legale în vigoare. Compania PPC Energie va pastra toate serviciile oferite, iar clienții nu au nimic de făcut.

Cum va fi comunicată schimbarea? Primim vreo notificare oficială/detalii?

Clienții vor primi notificări oficiale legate de fuziunea celor două companii de furnizare, PPC Energie și PPC Energie Muntenia. Comunicarea se va face pe toate canalele – prima factură emisă după fuziune, call center, e-mail, website, aplicația myPPC, social media, presă.

Unde pot găsi informații actualizate despre această fuziune și despre schimbările asociate?

Schimbările vor fi comunicate atât prin intermediul notificărilor oficiale trimise clienților, cât și al celorlalte canale oficiale PPC în România: call center, magazine, website-uri, canale sociale. Compania PPC Energieva păstra toate serviciile oferite, iar clienții nu au nimic de făcut.

Cum vă asigurați că respectați normele GDPR, în această tranziție?

Companiile din România au o echipă dedicată – Data Protection Officers (responsabili cu protecția datelor cu caracter personal) – care se asigură că regulile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal sunt respectate. Totodată, drepturile și libertățile persoanelor vizate (clienți și potențiali clienți) nu sunt afectate de fuziune.

Voi primi factura cu întârziere? (vor fi efectuate schimbări în aspectul facturilor?)

Fuziunea celor două companii, PPC Energie și PPC Energie Muntenia, este posibil să determine emiterea cu întârziere a facturilor corespunzătoare consumului de energie din luna decembrie. Echipa PPC Energie lucrează pentru ca actualizarea sistemului informatic, necesară în urma fuziunii, să se efectueze în cel mai scurt timp posibil, iar procesul de facturare să se reia în cele mai bune condiții..  Continutul facturilor va rămâne neschimbat.

Plățile vor fi procesate cu întârziere?

Plățile vor fi procesate ca și până acum, nu va interveni nicio modificare în acest proces, determinată de fuziune.

Se vor închide magazinele PPC?

Magazinele vor continua să funcționeze ca și până acum, nu va interveni nicio modificare în operarea acestora, determinată de fuziune.

Vor rămâne aceleași prețuri pentru energie electrică și gaze naturale, sau vor fi modificări?

Fuziunea celor două companii, PPC Energie și PPC Energie Muntenia, nu influențează procesul de stabilire a prețurilor de vânzare ale produselor și serviciilor. Condițiile contractuale în vigoare rămân neschimbate până la expirarea lor. Compania PPC Energie va păstra toate serviciile oferite, iar clienții nu au nimic de făcut.

Odată cu fuziunea, se păstrează plafonarea? (schema de sprijin)

Fuziunea celor două companii, PPC Energie și PPC Energie Muntenia, nu influențează procesul de aplicare a schemelor de sprijin în domeniul energiei, cum este și plafonarea. Acestea vor continua să fie aplicate conform legislației în vigoare din România. Compania PPC Energie va păstra toate serviciile oferite, iar clienții nu au nimic de făcut.

Dacă am depus declarația pentru a beneficia de schema de sprijin, la PPC Energie Muntenia, acum, după fuziune, trebuie să refac cererea?

Documentele depuse deja pentru a beneficia de schemele de sprijin rămân valabile, nu este nevoie să fie depuse din nou.

Vor exista întreruperi în furnizarea energiei electrice sau a gazelor naturale, ca urmare a fuziunii?

Furnizarea energiei electrice și a gazelor naturale către clienți va continua în mod obișnuit, fără a fi afectată de fuziunea celor două companii, PPC Energie și PPC Energie Muntenia.

Cum vor fi gestionate plățile pentru facturile curente sau viitoare? Mai pot beneficia de eșalonări?

Plățile se vor efectua în mod obișnuit, procesarea acestora nu este afectată de fuziunea celor două companii, PPC Energie și PPC Energie Muntenia.

Eșalonările vor continua să fie acordate în concordanță cu măsurile legislative din România.

Compania rezultată în urma fuziunii – PPC Energie – va păstra toate serviciile oferite.

Vor rămâne aceleași modalitatăți de plată sau vor apărea opțiuni noi? În continuare, voi plăti la fel ca și până acum, folosind aceleași modalități de plată?

Rămân în vigoare aceleași modalități de plată. Conturile de plată sunt cele aferente companiei PPC Energie, ele sunt disponibile aici.

De asemenea, aplicația MyPPC va fi actualizată, iar toate datele for fi preluate automat, astfel că se vor putea realiza plățile cu cardul, la fel ca înainte.

Cum voi putea lua legătura cu furnizorul în cazul unor întrebări sau solicitări?

Clienții pot lua legătura cu furnizorul de energie PPC Energie pe aceleași canale de comunicare pe care le știu deja, datele de identificare și de contact ale acestuia fiind prezente și în facturi. Lista canalelor de comunicare poate fi consultată pe pagina ”Contact” de pe website www.ppcenergy.ro

Voi avea în continuare acces la aplicația mobilă?

Da, accesul la aplicația mobilă myPPC va funcționa ca și până acum.

Ce se întâmplă cu soldul restant, trebuie să îl plătesc?

Da, soldul restant trebuie plătit.

Se schimbă orarul de funcționare al magazinelor / call center?

Orarul de funcționare al magazinelor rămâne același, nu se schimbă. La fel, programul call center nu se schimbă.

Îmi afectează cu ceva statutul de prosumator această fuziune?

Statutul de prosumator nu suferă modificări ca urmare a fuziunii celor două companii, PPC Energie și PPC Energie Muntenia. Compania PPC Energie va păstra toate serviciile oferite, iar clienții nu au nimic de făcut.