Acord de marketing

Află primul despre cele mai noi oferte

Pentru a fi la curent cu cele mai noi oferte la serviciile și produsele PPC, alege să-ți dai acordul, prin formularul de mai jos, pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul comunicărilor de marketing.

Acord de marketing

Află primul despre cele mai noi oferte, semnează acordul de marketing

Prin comunicările de marketing, îți transmitem informații relevante pentru tine despre serviciile și produsele PPC.

Îți respectăm drepturile și opțiunile exprimate, de aceea te asigurăm că prelucrăm datele tale cu caracter personal și le menținem în siguranță

Activează-ți comunicările de marketing

Comunicările de marketing pot fi activate prin completarea formularului de mai jos. Trebuie să ai la îndemână Codul client și Codul de plată, pe care le găsești pe prima pagină a facturii tale de energie electrică sau gaze naturale.

Care este scopul comunicărilor de marketing?

Preluăm datele tale cu caracter personal pentru:

  • prestarea serviciilor/furnizarea bunurilor care au legătură cu activitatea de furnizare a energiei electrice și/sau gaze naturale
  • îndeplinirea mandatului/împuternicirii acordat(ă) de client/potențialul client în scopul intermedierii relației cu distribuitorul de energie electrică
  • soluționarea sesizărilor și cererilor transmise de clienți, indiferent de metoda prin care au fost transmise acestea
  • facturarea clientului potrivit contractului încheiat
  • recuperarea creanțelor/colectarea debitelor fie în mod direct de către operator, fie prin intermediul unor persoane autorizate în prealabil în baza unor contracte de colaborare/prestare de servicii
  • derularea relației cu producătorul – transportatorul – distribuitorul și/sau actualul/viitorul furnizor
  • asigurarea alimentării cu energie a clienților vulnerabili, potrivit obligațiilor legale ce revin operatorului în acest sens
  • desfășurarea de către operator a activității periodice de analiză a percepției clienților asupra activității desfășurate și de identificare a nevoilor acestora, respectiv a gradului de satisfacție cu privire la serviciile oferite
  • implementarea avertizorilor de integritate în scopul prevenirii fraudelor economice și informatice, respectiv operaționalizarea instrumentelor de comunicare puse la dispoziția clienților și a terților în vederea transmiterii sesizărilor referitoare la încălcarea de către salariații operatorului a Codului Etic, a Programului Global de conformitate, a Planului de toleranță zero împotriva corupției, a liniilor Directoare 231, Regulamentului Intern, precum si a Programului Safety First.