Cum soliciți confirmarea plății?
- Care sunt pașii pentru a solicita confirmarea plății tale?
- Ce faci dacă o plată este neînregistrată sau alocată în mod eronat?
Care sunt pașii pentru a solicita confirmarea plății tale?
Dacă vrei să confirmi plata facturii de energie electrică sau gaze naturale, urmează pașii de mai jos:
- Accesează Formularul online de contact (categoria „Facturi și plăți”)
- Completează în formular: codul de plată și codul de client ale locului de consum pentru care s-a efectuat plata, numele, prenumele, numărului de telefon și adresa de e-mail ale solicitantului.
Vei primi pe e-mail o confirmare de înregistrare a solicitării, sau vei fi contactat în situația în care sunt necesare informații suplimentare.
Ce faci dacă o plată este neînregistrată sau alocată în mod eronat?
Dacă o plată este neînregistrată sau este alocată în mod eronat, verifică dacă informațiile se regăsesc în soldul de plată.
Dacă alegi să ne scrii, trimite-ne online solicitarea ta prin Formularul online de contact /Energie electrică sau Gaze naturale/ Facturi și plăți / Plăți efectuate.
Nu uita să atașezi: dovada de plată și actul de identitate al titularului, alături de o descriere amănunțită a situației.
Pentru mai multe informații despre partenerii bancari și comerciali, consultă pagina Modalități de plată.