Află povestea brandului nostru
PUBLIC POWER CORPORATION (PPC) este grupul care a preluat participațiile deținute de către Enel în România. PPC este un grup energetic înființat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, Grecia. Este lider în sectorul energetic din Europa de Sud-Est, ajungând la aproape 9 milioane de clienți.
Denumirea societăților Enel în România a fost modificată ca urmare a finalizării schimbării de acționariat, astfel:
Enel Energie Muntenia S.A. ->PPC Energie Muntenia S.A.;
Enel Energie S.A.-> PPC Energie S.A.;
E-Distribuție Banat S.A.->Rețele Electrice Banat S.A.;
E-Distribuție Dobrogea S.A.->Rețele Electrice Dobrogea S.A.;
E-Distribuție Muntenia S.A.-> Rețele Electrice Muntenia S.A.;
Enel România S.A.-> PPC Energy Services Co S.A.;
Enel Servicii Comune S.A.->PPC Servicii Comune S.A.;
Enel Trade Energy S.R.L.->PPC Trading S.R.L.;
Enel X România S.R.L.->PPC Advanced Energy Services România S.R.L.;
Enel X Way România S.R.L.->PPC Blue România S.R.L.;
Enel Green Power România S.R.L.->PPC Renewables România S.R.L.
Schimbările sunt comunicate atât prin intermediul informărilor oficiale trimise clienților, cât și al celorlalte canale oficiale PPC în România: call center, magazine, website-uri, canale sociale.
Companiile PPC din România au o echipă dedicată – Data Protection Officers (responsabili cu protecția datelor cu caracter personal) – care se asigură că regulile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal sunt respectate. Totodată, drepturile și libertățile persoanelor vizate (clienți și potențiali clienți) nu sunt afectate de schimbarea de acționariat.
Așa este, începând cu 10 aprilie 2024, logo-ul PPC înlocuiește treptat logo-ul Enel în magazine, pe stațiile de plată de tip self-pay, în documente, online etc.
Pe 10 aprilie, site-ul enel.ro a fost înlocuit cu noul site www.ppcenergy.ro, unde clienții găsesc servicii de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale pentru persoane fizice, companii și instituții publice, așa cum s-au obișnuit, alături de soluții energetice avansate, de la sisteme fotovoltaice, până la echipamente eficiente energetic și servicii cu valoare adăugată, precum asistență și asigurare pentru a acoperi plata facturilor la energie.
În plus, aplicația MyEnel a fost înlocuită cu aplicația myPPC – locul în care fiecare client PPC găsește toate serviciile de care are nevoie pentru a-și administra eficient, în timp real și în siguranță contractul la energie: transmiterea indexului, descărcarea facturilor, plata online, administrarea datelor personale și a locurilor de consum, transmiterea de solicitări. Aplicația este disponibilă în versiune web la adresa https://myppc.ppcenergy.ro/ și mobil în Huawei Gallery, iar în zilele următoare va putea fi descărcată și din Play Store și App Store.
Furnizarea energiei electrice și a gazelor naturale către clienți continuă în mod obișnuit, fără a fi afectată de schimbarea de acționariat al companiilor din România sau de adoptarea brandului nou.
Magazinele noastre continuă să funcționeze ca și până acum, orarul de funcționare rămâne cel obișnuit, nu va interveni nicio modificare în operarea acestora.
Magazinele noastre se află în aceleași locuri în care au funcționat sub denumirea Enel. Acum te întâmpinăm cu logo PPC și interior primitor, în acord cu noua noastră identitate vizuală.
Preluarea participațiilor Enel în România de către PPC nu afectează în acest moment în niciun fel serviciile pe care clienții le primesc. Aceștia vor continua să beneficieze de produsele și serviciile cu care s-au obișnuit, în condițiile contractuale în vigoare.
Clienții pot lua legătura cu furnizorul de energie pe aceleași canale de comunicare pe care le știu deja. Lista actualizată a acestora poate fi consultată pe pagina ”Contact”.
Descoperă noua noastră aplicație, myPPC, disponibilă pentru desktop și mobile, în Huawei Gallery, Play Store și App Store! Datele de logare rămân aceleași.
Logo-ul PPC va apărea pe facturile tale treptat, începând cu luna aprilie 2024, și va înlocui logo-ul Enel.
Contractele noi încheiate cu companiile PPC în România au logo PPC începând cu luna aprilie 2024.
Da, istoricul datelor tale de consum se păstrează din vechea aplicație MyEnel. Dacă nu ai încă un cont creat, o poți face accesând butonul de mai jos.
Implementarea unor soluții informatice noi, necesare în procesul de trecere la o nouă identitate vizuală și pentru îmbunătățirea unor servicii, poate duce la întârzieri de scurtă durată în transmiterea facturii către tine. Te asigurăm că toate eforturile noastre se îndreaptă spre eficientizarea acestui proces și vei putea accesa factura în cel mai scurt timp pe canalul cu care ești obișnuit.
Plățile vor fi procesate ca și până acum, nu va interveni nicio modificare în acest proces.
Preluarea participațiilor Enel în România de către PPC și adoptarea unei noi identități vizuale nu influențează procesul de stabilire a prețurilor de vânzare ale produselor și serviciilor. Condițiile contractuale în vigoare rămân neschimbate până la expirarea lor.
Plățile se efectuează în mod obișnuit, procesarea acestora nu este afectată de schimbarea de acționariat și nici de implementarea unei noi identități vizuale.
Eșalonările vor continua să fie acordate în concordanță cu măsurile legislative din România.
Rămân în vigoare aceleași modalități de plată. Conturile de plată rămân neschimbate. Ne găsești acum cu logo-ul PPC pe canalele de plată cu care ești obișnuit sau cu numele PPC Energie SA și PPC Energie Muntenia SA. Consultă toate modalitățile de plată.
Da, soldul restant trebuie plătit indiferent de structura acționariatului companiei sau de implementarea noii identități vizuale.
Soldul de plată îl poți verifica la fel ca și până acum, urmând aceiași pași, însă de acum pe pagina de mai jos.
Denumirea codurilor este actualizată și devine ELECTEL (înlocuiește denumirea Eneltel), și GAZTEL (înlocuiește denumirea Enelgaz). Indexul pentru consumul tău de energie îl vei putea transmite, ca și până acum, prin modalitățile cunoscute de înregistrare a valorii indexului, pe care le găsești mai jos.
Pentru “Plata fară autentificare”, accesezi butonul de mai jos, unde tot ce ai de făcut este să completezi formularul cu informațiile necesare plății: ID factură, cod de plată și adresa de e-mail. După redirecționarea în pagina web care afișează valoarea facturii curente și/sau totalul de plată, accesezi butonul “Plătește”.
Poți vizualiza cele mai recente 12 facturi emise accesând butonul de mai jos. Introduci datele de identificare ale titularului de contract (codul de plată și CNP/CUI) și accesezi pagina web personalizată. Aici găsești și informații despre ID-ul facturii, data emiterii și a scadenței, numărul de kWh facturați, valoarea facturii curente, soldul la zi, adresa de corespondență. Tot pe această pagină, îți poți achita facturile.
Condițiile economice și contractele încheiate cu companiile Enel sunt valabile și rămân în vigoare până la expirarea valabilității lor, iar viitoarele condiții economice și contracte se vor încheia folosind noua denumire a societăților.
Tarifele aferente serviciului de distribuție a energiei electrice în România sunt reglementate de către Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE), acestea nu sunt influențate de schimbarea de acționariat al companiilor și nici de trecerea la o nouă identitate vizuală.
Statutul de prosumator nu suferă modificări ca urmare a schimbării de acționariat al companiilor. Grupul PPC pune în prim-plan energia din surse regenerabile, așadar vom continua să sprijinim prosumatorii prin toate acțiunile și serviciile noastre.
Găsești toate informațiile despre serviciile și produsele PPC pe www.ppcenergy.ro.
Noile adrese prin care poți tine legătura cu noi prin e-mail sunt: contact-energie@ppcgroup.com și contact energiemuntenia@ppcgroup.com. Putem ține legătura și prin celelalte canale de comunicare preferate, pe care le găsești aici.
Numerele de telefon de contact rămân neschimbate – ne găsești în continuare la 021.9977.
Vei primi vești din partea noastră de pe adrese de e-mail formate cu @ppcgroup.com. Deoarece vor fi primele mesaje pe care le vei primi de la noi cu expeditor @ppcgroup.com, îți recomandăm să verifici din când în când și în spam și să salvezi adresa noastră de e-mail în agenda ta electronică.
Schimbarea de acționariat al companiilor noastre nu influențează procesul de aplicare a schemelor de sprijin în domeniul energiei, cum este și plafonarea. Acestea vor continua să fie aplicate conform legislației în vigoare din România.
Documentele depuse deja pentru a beneficia de schemele de sprijin rămân valabile, nu este nevoie să fie depuse din nou.
Logo-ul PPC reprezintă noua identitate vizuală pe care fostele companii Enel în România o au, ca urmare a preluării operațiunilor de către grupul PPC, lider în sectorul energetic din Europa de Sud-Est.
Literele PPC, prezente în logo, reprezintă numele acționarului majoritar. Logo-ul PPC este însoțit de o paletă de culori vibrante, cu un accent puternic pe nuanțe îndrăznețe, într-o gamă dinamică de degradeuri care creează o estetică orientată către viitor. Noul brand reflectă responsabilitatea în fața comunității, angajamentul de a crea valoare pentru toți, de a fi o organizație axată pe sustenabilitate și economia circulară.
Te invităm să ne urmărești zilnic pe următoarele canale sociale: Facebook: PPC Energy, LinkedIn: PPC Energy, Instagram: PPC Energy, YouTube: PPC Energy, X: PPC Energy.